فهرست اخبار فهرست اخبار

در راستای تکریم مشتریان

مشتریان برتر مدیریت خوزستان مورد تقدیر قرار گرفتند

با برگزاری مراسمی، مشتریان برتر مدیریت خوزستان با اهدای تقدیر نامه و هدایا مورد تقدیر قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی مدیریت خوزستان، مدیر شعب استان در این مراسم با بیان اینکه همواره مشتریان در مدیریت خوزستان جایگاه قابل احترامی داشته اند، بیان کرد: خوشبختانه کارکنان مدیریت رفتار بسیار مناسبی با مشتریان دارند و این موضوع را خود مشتریان بارها به مدیریت استان اعلام کرده اند.
عباسعلی شفیعی بیان کرد: در مدت اخیر تلاش فراوانی برای افزایش سطح خدمات رسانی به مشتریان در مدیریت استان صورت گرفته که یکی از نمونه های آن، بازسازی شعب استان به گونه ای که رضایت و آرامش مشتریان بانک را به همراه داشته، بوده است.
وی افزود: مدیریت استان در مقایسه با سایر مدیریت های بانک مسکن، بیشترین حجم اعتبارات بازسازی شعب را دریافت کرده است و این کار صرفا برای تکریم مشتریان است. همچنین ساختمان مدیریت خوزستان نیز به زودی افتتاح می شود تا ما در مکانی بهتر در خدمت مشتریان خوب مدیریت استان باشیم.
شفیعی با بیان اینکه در سه سال متوالی، این مدیریت رتبه برتر تکریم ارباب رجوع از سوی استانداری خوزستان را کسب کرده است، بیان کرد: مدیریت خوزستان رکورددار پرداخت تسهیلات در استان در مقایسه با سایر بانک ها است و در این زمینه با اختلاف بالا از مدیریت بعدی جلوتر هستیم. این امر نیز بارها از سوی مدیران استان به خصوص شخص استاندار مورد تمجید قرار گرفته است.
مدیر شعب استان خوزستان با بیان اینکه، مشتریان و سپرده گذاران بانک مسکن را افرادی خیر و نیکوکار می دانیم، بیان کرد: مشتریان با سپرده گذاری که در بانک انجام می دهند ما را در راه خدمت به مردم به خصوص در بخش پرداخت تسهیلات روستایی، بافت فرسوده و مسکن مهر که همه این موارد به خانه دار کردن مردم منتهی می شوند، یاری می کنند و در این کار خیر سهیم هستند.
شفیعی با یان اینکه حساب صندوق مسکن یکم نوآوری ایده آل از سوی مدیران بانک مسکن برای رونق بخشی بخش مسکن در کشور بود و با استقبال خوبی از سوی هموطنان مواجه شد، بیان کرد: بیش از چهار هزار نفر اقدام به افتتاح این حساب در شعب مختلف مدیریت استان کرده اند که با وجود گذشت مدتی کوتاه، برخی از آنها به مرحله دریافت تسهیلات نیز رسیده اند.
محمدحسین مصطفوی مدیر اسبق مدیریت شعب استان نیز با حضور در این مراسم با بیان اینکه مشتریان با سپرده گذاری خود در بانک مسکن در خانه دار کردن مردم سهیم هستند، بیان کرد: کار کردن در بانک مسکن عین عبادت است چرا که در آن به بهترین شکل ممکن می توان به مردم به خصوص زوج های جوان خدمت کرد.
وی افزود: وقتی مشکل مسکن یک جوان حل شود، یعنی وی 80 درصد راه برای تشکیل خانواده را طی کرده است و این نقش مطلوب بانک مسکن را می رساند.
همچنین بهروز سلیمانی معاون اجرایی مدیریت خوزستان در این مراسم اظهار کرد: حضور و همراهی مشتریان با بانک مسکن باعث تضمین موفقیت می شود به همین دلیل ما همیشه به دنبال این امر بوده ایم که خواسته ها و انتظارات مشتریان در استان خوزستان به خوبی رصد و مرتفع شود.
وی با اشاره به حضور اعضای هییت مدیره انجمن انبوه سازان در این نشست بیان کرد: انبوه سازان نیز مثل بانک مسکن برای خانه دار کردن مردم تلاش می کنند به همین دلیل هدف هر دو یکی است و باید تعاملات خود را افزایش دهند.
پور فاضل عضو هییت مدیره انجمن انبوه سازان استان خوزستان نیز در این مراسم با تشکر از مدیریت خوزستان به دلیل برگزاری چنین مراسمی گفت: بانک مسکن را خانه خودمان می دانیم زیرا اعضای انجمن انبوه سازان بیشترین تعامل را با بانک مسکن دارند.
وی افزود: در مدت اخیر جلسات متعددی با مدیریت خوزستان داشته ایم و خوشبختانه تعاملات ما با این مدیریت در بالاترین سطح خود قرار دارد و آنها همیشه مشکلات ما را در چارچوب قوانین و ضوابط حل و فصل کرده اند.
پورفاضل ادامه داد: انتظار داریم بانک مسکن ضوابط خود برای دریافت تسهیلات از سوی انبوه سازان را تسهیل کند و فرمولی تعریف شود تا انبوه سازان با شرایط بهتری نسبت به تامین مالی خود از طریق این بانک اقدام کنند.
وی با تشکر از مدیعامل بانک مسکن به دلیل افزایش سطح پرداخت تسهیلات خرید و ساخت خانه بیان کرد: واقعا کارهایی که در سال های اخیر در این بانک صورت گرفته بی نظیبر بوده و شرایط خرید خانه با استفاده از تسهیلات بانک مسکن برای مردم بهتر شده است.
در این مراسم اعضای هییت مدیره انجمن انبوه سازان استان، مشتریان خاص مدیریت، معاونان، روسای دوایر، کارشناسان و روسای شعب مدیریت استان حضور داشتند.
آخرین بروزرسانی 1395/3/18