فهرست اخبار فهرست اخبار

طی دو سال گذشته اتفاق افتاد

ارتقا درجه 20 شعبه در مدیریت خوزستان

وفاق و همدلی همراه با پایش مستمر عملکرد شعب مهمترین عوامل ارتقا 20 شعبه مدیریت خوزستان طی سال‌های 92و 93 بوده است. به گزارش روابط عمومی مدیریت خوزستان ، عباسعلی شفیعی مدیر شعب خوزستان با بیان مطلب یاد شده به مناسبت ارتقا درجه 12 شعبه مدیریت در سال جاری و 8 شعبه در سال قبل از همکاران صف و ستاد که در تحقق این موضوع مهم سهیم بوده اند تشکر و قدردانی کرد.

وی اظهار کرد :

بی‌شک ایجاد فضای همدلی و همراهی و ‌بکارگیری خرد جمعی کارکنان و مدیریت مشارکتی در سطح همکاران خوش‌اندیش تاثیر بسزایی در ارتقا درجه شعب داشته است .

مدیر شعب استان افزود:

اطلاع‌رسانی به موقع رؤسای شعب درخصوص آخرین وضعیت شاخص‌های عملکرد شعبه و پایش و پیگیری آن در حوزه ستاد از مهم‌ترین اقدامات مدیریت در این خصوص بوده است.

برگزاری جلسات توجیهی ، شناسایی ضرایب شاخص‌ها و اهمیت آن در بهبود جایگاه شعب از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در این زمینه است.

وی با اشاره به سایر اقدامات مؤثر در ارتقا شعب استان تصریح کرد:

حرکت به سمت منابع ارزان قیمت و تسهیلات با مدت زمان کمتر و بازدهی بیشتر، وصول مطالبات معوق، ارایه خدمات کارمزد محور ، توسعه خدمات بانکداری الکترونیک را از جمله رویکردهای مدیریت در سال گذشته عنوان کرد که شعب ارتقا یافته به خوبی توانسته‌اند به سبب بهبود عملکرد خود در بخش های مزبور اقدام نمایند.

شعب مرکزی دزفول ، شهید ادهم ، امیر کبیر اهواز ، زیتون کارمندی ، امانیه، نخل ، شهید چمران ، کوی ملی راه ، مرکزی ماهشهر ، ناحیه صنعتی ماهشهر ، شادگان و مرکزی خرمشهر دوازده شعبه ­ای هستند که بر اساس عملکرد سال 93 و اعلام اداره طرح و برنامه افزایش درجه داشته ­اند.

همچنین برای نخستین بار در مدیریت خوزستان دو شعبه مرکزی دزفول و مرکزی بندر ماهشهر به درجه یک ارتقا یافتند.

سه شعبه ناحیه صنعتی بندرماهشهر ، شهید چمران و زیتون کارمندی اهواز به درجه 2 نوع الف ، شعب امانیه ، نخل ، کوی ملی راه و مرکزی خرمشهر به درجه 2 نوع ب و شعب شهید ادهم و امیر کبیر اهواز به درجه 3 ارتقا یافتند.

گفتنی است دو شعبه طالقانی اهواز و هندیجان که با اخطار مواجه بوده اند در مقام خود ابقا شدند.

آخرین بروزرسانی 1394/4/23