تازه های اخبار تازه های اخبار

با رویکردی نوین

نخستین همایش رابطین بازاریابی در مدیریت خوزستان برگزار شد

نخستین همایش آموزشی رابطین بازاریابی با هدف آموزش و تبادل نظر مفاهیم و تجربیات بازاریابی در مدیریت خوزستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی این مدیریت ، در همایش یاد شده که به صورت کارگاهی برگزار شد رابطین موفق بازاریابی به ارایه نقطه نظرات و تجربیات خود پرداختند.

علی امیدی کارشناس بازاریابی مدیریت خوزستان در این خصوص گفت :

همایش رابطین بازاریابی که با هدف تبادل افکار ، نظرات و تجربیات رابطین از این پس به صورت فصلی برگزار می شود پیامدهای خوب و مثبتی در برخواهد داشت.وی ضمن برشمردن تعدادی از مزایای برگزاری اینگونه نشست ها افزود:

شناساندن توانمندی و استعدادهای بالقوه رابطین به مسیولین ، توانمندسازی رابطین بازاریابی از لحاظ برقراری ارتباط موثر با مشتریان ، امکان تشویق رابطین بازاریاب برتر در همایش فصلی ، در اولویت بودن رابطین جهت شرکت در همایش ها و دوره های تخصصی بازاریابی و فنون مذاکره ، اولویت داشتن رابطین بازاریابی در تدوین برنامه های بازاریابی شعب از مهمترین دست آوردهای برگزاری نشست فصلی است.

آقای امیدی با اشاره به مزیت های مهم این طرح برای سازمان اظهار کرد :

نهادینه کردن فرهنگ بازاریابی از طریق رابطین ، پرورش نیروهای توانمند در حوزه بازاریابی جهت پذیرش مسیولیت های کلیدی شعب ، رصد کردن فعالیت رقبا توسط رابطین بازاریابی ، اطلاع از نیازها و خواسته های جدید مشتریان توسط رابطین و افزایش کیفیت محصولات و خدمات ارایه شده با توجه به انعکاس نظرات رابطین از بازارها از مهمترین آثار این همایش ها برای سازمان است.

ایشان سپس به نقش رابطین بازاریابی در سطح شعب پرداخت و گفت:شناسایی مشتریان ، رصد فعالین اقتصادی پیرامون شعبه ، بازاریابی داخلی ، بازتاب موارد مهم مربوط به حوزه بازاریابی داخلی و خارج از شعبه به مسیولین مافوق ، بررسی دقیق بخشنامه های مربوط به بازاریابی و هماهنگی با همکاران بمنظور اجرای صحیح مفاد آن ، اهتمام به تکمیل گزارش های بازاریابی به صورت روزانه و ارسال آن در مقاطع ماهانه ، ارایه پیشنهاد در مورد افزایش کیفیت خدمات بانکی و کوتاه سازی فرآیند انجام کار ، ارایه راهکار در خصوص شیوه های کاهش موارد استرس زا برای متصدیان و مشتریان ، اطلاع رسانی سریع محصولات و خدمات جدید بانک به مشتریان هدف و بررسی بهترین و موثرترین شیوه های تبلیغی توسط بانک ها و سایر شرکت های اقتصادی و در نهایت طرح پیشنهاد در خصوص افزایش جذابیت و کیفیت محیط کار (شعبه) از مهمترین وظایفی است که رابطین بازاریابی لازم است به آن توجه و عمل نمایند.

کارشناس بازاریابی مدیریت در زمینه ویژگی های مهم یک رابط بازاریابی موفق این چنین گفت :

آگاهی به دانش بانکی ، با انگیزه و پر انرژی ، فعال ، خلاق و پویا ، خوش پوش و مرتب ، مودب ، دارای توانایی گفتاری و متقاعد سازی کلامی ، هوشمند و قادر به کنترل عوامل محیطی و استرس زا در محیط کار و در مجموع وی باید یک همکار قابل اتکا در شعبه باشد.

در این همایش پس از برگزاری کارگاه آموزشی در گروه های چندگانه و تبادل تجربیات مشتری مداری و بازاریابی رابطین شعب به یکدیگر ، بخش مربوط به پرسش های مسابقه در دو دسته مسابقات انفرادی و کارگاهی اجرا و 5 نفر از رابطین که بهترین و کاملترین پاسخ ها را مطرح کردند با اهدا هدایایی از طرف مدیر شعب استان مورد تشویق و تقدیر قرار گرفتند.

پنج سوال در خصوص چگونگی معرفی خدمات بانکی به مشتری مطرح شد که پس از شنیدن پاسخ حضوری رابطین با رای همه افراد حاضر در نشست بهترین پاسخ ها انتخاب و در همین جلسه ضمن تشویق فرد پاسخ دهند.هدایایی ارزشمند در نظر گرفته شده به آنان ارایه شده است. گفتنی است نحوه برگزاری نشست یاد شده و تنوع در شیوه های اجرای آن مورد توجه رابطین بازاریابی قرار گرفت.

آخرین بروزرسانی 1394/5/6