تازه های اخبار تازه های اخبار

در راستای جذب منابع ارزان قیمت اتفاق افتاد

تشکیل اتاق فکر بازاریابی در مدیریت خوزستان

بمنظور بررسی راه های بهتر و کم هزینه تر جذب منابع ، نشست همفکری و هم اندیشی رابطین بازاریابی شعب استان با حضور مدیر شعب و کارشناس بازاریابی این مدیریت برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی مدیریت خوزستان ، عباسعلی شفیعی مدیر شعب استان در آغاز این نشست تخصصی طی سخنانی گفت :

پایه و اساس بازاریابی تکریم مشتریان است ، بازاریابی از مرحله افتتاح حساب آغاز نمی شود بلکه از همان برخورد اولیه با مشتری و احترام به او و تمامی اقداماتی که لازم است برای وی انجام شود فرآیند کاملی است که در نهایت تجربه بازاریابی می شود.

مدیر شعب با اشاره به اهمیت نوع نگاه به مشتری تصریح کرد :

نگاه ما به مشتریان صرفاً در راستای جذب منابع آنان نیست بلکه مراوده و ارتباطی را می خواهیم که مشتری نیز با گرفتن خدمت مطلوب و مورد نظرش از بانک احساس رضایت ، لذت و خشنودی کند. وی افزود :

ما مشتریان را برای تمام طول عمرشان می خواهیم زیرا مایلیم خدمات و محصولات مفیدی به آنان عرضه کنیم تا همیشه با احساس پیوستگی و رغبت ما را همراهی کنند.

توصیه به رابطین بازاریابی از دیگر بخش های مهم سخنان ایشان است. وی در این خصوص گفت :

رابطین بازاریابی ابتدا باید تعامل خود را با کارکنان همکار و همجوار خود برقرار کنند تا آنان نیز در فرآیند برقراری ارتباط و مذاکره با مشتری وی را همراهی کنند. تعامل همراه با صمیمیت ، سایر همکاران شعبه را به مشتری مداری و توسعه فعالیت های بازاریابی ترغیب می کند. به عبارت دیگر رابطین بازاریابی با نظارت و مدیریت رییس شعبه بخوبی می توانند فرهنگ بازاریابی و مذاکره در همه سطوح سازمانی شعبه را نهادینه کنند.

اگر ساز و کارهای بازاریابی و مذاکره بعنوان یک وظیفه خطیر و مهم در اذهان و نگاه کارکنان یک واحد اقتصادی مثل شعبه رسوخ کرد آنگاه می توانیم شاهد رشد و شکوفایی شاخص ها و پویایی و بالندگی حیات سازمانی و حتی تعالی و ترقی کارکنان آن سازمان باشیم.

در ادامه نشست با حضور دوستانی سرپرست شعبه مرکزی اهواز ، آقایی رییس شعبه زیباشهر و امیدی کارشناس بازاریابی مدیریت ، رابطین شعب در قالب بارش مغزی به ارایه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.


ایجاد ارتباط موثر با صاحبان حساب جاری ، تماس با دارندگان حساب های جاری غیر فعال یا دارای گردش کم و دعوت از آنان برای برقراری ارتباط بیشتر ، تمرکز بر منابع مشتریان هدف مرتبط با بخش مسکن و فروشندگان واحد های مسکونی ، پیگیری اتصال حساب های جاری و قرض الحسنه به دستگاه های کارتخوان ( Pos ) ، اختصاص حساب های قرض الحسنه به عنوان حساب واسطه سپرده های بلند مدت ، متقاعد کردن مشتریان اعتباری برای نگه دارای بخشی از وجوه در حسابهای جاری ، افتتاح حساب قرض الحسنه برای تمام مشتریانی که در فرآیند دریافت وام قرار می گیرند مانند خریدار ، فروشنده و ضامنین ، افتتاح حساب جاری و قرض الحسنه برای تمام اعضای تعاونی ها و افتتاح حساب قرض الحسنه برای مشتریانی که مبادرت به فروش اقساطی مسکن مهر می نمایند از مهمترین موارد مطرح شده در این نشست تخصصی بود.

گفتنی است گروه های مذاکره و بازاریابی شعب مدیریت خوزستان در راستای عمل به رهنمودها و توصیه مدیر عامل محترم مبنی بر جذب منابع ارزان قیمت و صفر درصدی ، تمرکز مذاکرات و اقدامات خود را بر جذب منابع یاد شده قرار داده اند که آثار و نتایج مثبت آن تا پایان سال بوضوح روشن خواهد شد.

آخرین بروزرسانی 1394/5/6