تازه های اخبار تازه های اخبار

با اطلاع رسانی و آموزش پیگیر مراجعین

مشتریان 41 شعبه مدیریت خوزستان از خدمات وب کیوسک استفاده می کنند

عباسعلی شفیعی مدیر شعب خوزستان طی بازدیدی از شعب اهواز با بیان مطلب یاد شده ، تجهیز شعبه به این محصول و خدمت مهم را از دست آوردهای بخش خدمات نوین بانک دانست که تاثیر بسزایی در کاهش مراجعه مشتریان به خودپردازها و باجه های شعب داشته است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت خوزستان ، وی با اشاره به مزایای دستگاه وب کیوسک گفت: تامین امنیت مشتریان بدلیل استقرار این دستگاه ها در شعب ، کاهش حجم مراجعین خودپردازها ، انجام بعضی خدمات متمایز مانند حوالجات ساتنا و پایا با انتقال وجه شتابی تا مبلغ 000/000/150 ریال و انتقال وجه مسکنی تا مبلغ 000/000/500 ریال و شارژ الکترونیک عوارض ، کنترل و نظارت بر این سامانه بوسیله همکاران شعب و کاهش مراجعین به باجه ها از مهمترین مزیت های این محصول است.

وی با معرفی شعبی که بیشترین تراکنش وب کیوسک را طی ماه های گذشته داشته اند تصریح کرد:

شعب مرکزی آبادان ، رامهرمز ، مرکزی اندیمشک ، مرکزی بهبهان و مرکزی ایذه بحمدالله با توجیه مشتریان و اطلاع رسانی و آموزش به آنان بخوبی توانسته اند حجم مراجعه و تعداد تراکنش های وب کیوسک شعب خود را افزایش دهند که لازم است از اقدامات حساب شده و مؤثر آنان تشکر و قدردانی نمایم.

از همکاران اداره خدمات نوین که با همراهی و راهنمایی آنان توانستیم فرآیند تجهیز پایانه ها را به نقطه خوب و مطلوبی برسانیم نیز قدردانی می نماییم.

گفتنی است در راستای تجهیز سخت افزاری شعب بمنظور ارایه خدمت نوین و سریع به مشتریان ، پایانه های وب کیوسک مدیریت خوزستان به 41 دستگاه رسیده است.

آخرین بروزرسانی 1394/4/23