مدیر شعب استان خوزستان:

ضمانت نامه دروازه ورود به دنیای تجارت است

مدیر شعب استان خوزستان گفت: مسیولان شعب باید پرداخت تسهیلات را به گونه ای مدیریت کنند که این امر منجر به جذب منابع و تامین منافع سازمان شود.
به گزارش روابط عمومی مدیریت خوزستان، علی اصغر نادری در دومین گردهمایی فصلی روسای شعب و مسیولان ستاد مدیریت خوزستان با بیان اینکه مجموعه بانک مسکن در کل کشور به گواه سازمان های نظارتی یکی از سالم ترین دستگاه های کشور به شمار می رود، بیان کرد: این امر بی شک افتخاری برای همه کارکنان این بانک است.
وی، خوزستان را دارای نقش مهمی در اقتصاد و تولید درآمد ملی عنوان کرد و گفت: بر همین اساس است که اعتقاد دارم، نقش مدیریت خوزستان در جذب منابع باید در بین سایر مدیریت های کشور پر رنگ تر شود چرا که این ظرفیت در استان و کارکنان خوش فکر استان وجود دارد که جایگاه فعلی این مدیریت را ارتقا دهند.
نادری ادامه داد: هم اکنون خوزستان هشت درصد سهم منابع استانی بانک مسکن را به خود اختصاص داده است و باید با تلاش و پشتکار، این سهم را افزایش دهیم. خوشبختانه هم اکنون بانک مسکن، حساب ها و خدمات بسیار متنوعی نسبت به سایر بانک ها دارد به همین دلیل با تلاش بیشتر می توان ضمن تحقق اهداف مدنظر مدیران ارشد بانک، منابع بیشتری را جذب کرد.
مدیر شعب استان خوزستان با تاکید بر نقش محوری آموزش در ارتقای جایگاه مدیریت تصریح کرد: در شرایط رقابتی پیش آمده بین بانک ها و موسسات مالی که درصد سود نقش انگیزشی سابق خود را از دست داده، این شیوه مناسب رفتار کارکنان با مشتریان است که می تواند برگ برنده هر بانکی باشد و این امر محقق نمی شود جز با آموزش صحیح و اصولی کارکنان در همه رده ها.
نادری اضافه کرد: یکی از بهترین راه های تعمیم آموزش های مناسب به همکاران، همان جلسات بخش نامه خوانی در شعب است که انتظار می رود به صورت منظم و کاربردی برگزار شود چرا که قعطا این کار باعث افزایش بهره وری در بین کارکنان می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، وجود مشتریان خرد در هر شعبه را یک مزیت عنوان کرد و گفت: این مشتریان نباید در شعب نادیده گرفته شوند زیرا اغلب آنها تمایل دارند در شعب بانک مسکن خدمات خود را دریافت کنند به همین دلیل باید برنامه ریزی مناسبی برای جذب آنها از سوی شعب صورت بگیرد.
نادری، هدفمند کردن تسهیلات پرداختی به مشتریان را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: تسهیلات عقود مبادله که در اختیار شعب قرار می گیرد باید منجر به جذب منابع شود. باید به گونه ای پرداخت این تسهیلات از سوی شعب مدیریت شود که منافع سازمان به خوبی در آنها دیده شود. به عبارتی پرداخت تسهیلات در شعب باید هدفمند، به جا و دارای منفعت برای بانک باشد.
مدیر شعب استان خوزستان، ضمانت نامه را دروازه ورود بانک به دنیای تجارت دانست و بر اهتمام جدی همه کارکنان استان به خصوص مسیولان شعب برای کسب سهم حداکثری از بازار ضمانت نامه با وجود ظرفیت های مناسبی مثل صنایع بزرگ، بنادر، گمرکات و منطقه آزاد که در استان وجود دارند، تاکید کرد.
نادری اظهار کرد: وصول مطالبات همواره یکی از اولویت های مسیولان شعب باشد زیرا وجود مطالبات معوق یعنی فریز شدن منابعی که می تواند برای بسیاری از فعالیت های بانک موثر و راهگشا باشد.
وی در پایان همه مسیولان شعب و دوایر استان را به تلاش بیشتر برای تحقق اهداف و منافع سازمانی دعوت کرد و گفت: یگانه مرجع تصمیم گیری برای ارتقای هر فرد، عملکرد سازمانی وی است به همین دلیل افرادی که در این راه تلاش می کنند از چشم مدیریت پنهان نخواهند ماند.
در این مراسم، بهروز سلیمانی معاون اجرایی، محمد علی بهوندی معاون نظارتی، سید جابر نظاری معاون مالی و فناوری، حشمت اله کاکی رییس حوزه حراست و یاور عسکری رییس حوزه جنوب در سخنانی جداگانه، اقدام به تبیین آخرین شرایط مدیریت استان و راه های موفقیت آن کردند.
Last Updated 1395/11/4