معاون اجرایی مدیریت خوزستان

بانک اطلاعاتی رمز موفقیت در بازاریابی است

معاون اجرایی مدیریت استان خوزستان گفت: داشتن یک بانک اطلاعاتی جامع و کامل، رمز موفقیت همکاران در امر بازاریابی است.
به گزارش روابط عمومی مدیریت خوزستان، بهروز سلیمانی در نشست هم اندیشی همکاران فعال در حوزه بازاریابی اظهار کرد: همکارانی که در شعب مختلف در امر بازاریابی موفق هستند از دید مدیریت استان پنهان نیستند چرا که تلاش آنها باعث اعتلا و موفقیت مدیریت استان و در نهایت بانک مسکن می شود.
وی افزود: این همکاران پرتلاش در تحقق اهداف بانک، سختکوش هستند و همیشه باید مورد تشویق و تقدیر قرار بگیرند.
سلیمانی در توصیه ای به رابطان بازاریابی عنوان کرد: در بازاریابی، داشتن اطلاعات یک ضرورت است به همین دلیل به همکاران بازاریابی توصیه می شود که نسبت به داشتن یک بانک اطلاعاتی کامل از مشاغل، مشتریان، صنوف و دستگاه های دولتی شهرستان و استان اهتمام ویژه داشته باشند چرا که این کار می تواند در مواقع خاص مثل یک گنج پنهان برای شما عمل کند و مورد بهره برداری اصولی قرار گیرد.
همچنین علی امیدی کاشناس بازاریابی مدیریت خوزستان نیز در این مراسم ضمن ارایه راهکارهایی در خصوص بازاریابی داخلی شعب اظهار کرد: یکی از اولین گام های بازاریابی شناسایی ظرفیت های درونی شعبه و مشتریان آن است که باید در این خصوص بسیار به موقع عمل کرد.
وی افزود: در عرصه رقابت بین بانکها، بانکی موفق تر است که خدمات نوین و جدیدی ارایه کند به همین دلیل به همکاران توصیه می شود تلاش مضاعفی برای معرفی حساب ها و خدماتی از قبیل صندوق مسکن یکم، رسوب همزمان حساب جاری (بازاریابی اعتباری) و سپرده آباد در کنار سایر حساب ها و تسهیلات خاص بانک مسکن از خود نشان دهند.
امیدی، همچنین با اشاره به آغاز طرح تلاش فجر در مدیریت خوزستان به منظور ارتقای جایگاه مدیریت و تحقق اهداف عنوان کرد: لازم است همکاران در این خصوص تلاش بیشتری تا پایان سال از خود نشان دهند تا بتوانیم با اهداف ترسیم شده برای مدیریت خوزستان دست پیدا کنیم.
Last Updated 1395/3/18